10 דברים שלא ידעתם על תינוקות

להביא הביתה תינוק חדש זו חויה מרגשת במיוחד, עם זאת מתלווה אל השלב הזה הרבה חשש וחוסר ידיעה.
למי שמחזיק בזרועו בפעם הראשונה הדבר קשה שבעתיים, אבל – תתפלאו לשמוע – גם מי שזו הפעם החמישית והשישית, הוא עדיין מבולבל ומתרגש.

10 דברים שלא ידעתם על תינוקות, כדי להביא אותם הביתה בשלום ולגדל אותם בשמחה:

  1. ביגוד – תינוקות זקוקים לביגוד הולם אך לא מפואר. די לוודא שהביגוד יתאים למידתם, יהיה להם נוח ומתאים לעונה הספציפית.
  2. בקבוקים, מוצצים – אלו דברים שאי אפשר בלעדיהם והם חלק אינטגרלי מגידול התינוקות. השוק מוצף במבחר גדול של דגמים אך הכי חשוב לוודא שהם בטיחותיים.
  3. הזנה – בימים הראשונים יכול להיות שהתינוק לא רוצה לאכול או לא משתף פעולה. אין זה עדיין צריך להדאיג, גם האם וגם התינוק צריכים ללמוד את השפה ביניהם. עם הרבה סבלנות הוא ילמד ויכנס למסלול, ולאט לאט גם יאכל ויגדל.
  4. אינטואיציה – כל הורה נחון באינטואיציה הורית שאין לה שום צורך בהדרכה. ללכת על פי ההרגשה זה תמיד הפתרון הבלעדי כאשר לא יודעים מה טוב באמת.
  5. תנו לו לדבר – לכל תינוק יש יכולת להביע את עצמו עוד הרבה לפני שהוא מדבר. כך הוא מסוגל לאותת כי הוא רעב, לא מרגיש טוב או זקוק לתשומת לב.
  6. סוגי בכי – אמהות מנוסות יודעות להבחין בין סוגי הבכי השונים של התינוק מה בדיוק הוא צריך. מה מציק לו עכשיו? מדוע הוא בוכה? ומה יעזור לו להרגע.
  7. עצמאות – מהר מאד עוברים השנים והילד הקטן הופך לבוגר. יש לעודד אותו על כל צעד והתקדמות ולדעת כי לכל ילד דרך משלו.
  8. התפתחות אישית – לכל ילד קצב משלו ואין להקיש מתינוק אחד לרעהו. כל עוד הוא מתפתח בגדר הנורמה, אין טעם להלחיץ ופשוט להתאזר בסבלנות.
  9. סבלנות – גם אם עשיתם את המקסימום, לפעמים הציפיות לא בדיוק מגשימים את עצמם. יש להתאזר בסבלנות מרבית כדי לתת לילד את הזמן.
  10. אמון – מעל הכל ולפני הכל – האמינו בפעוט שהוא מסוגל להגיע לגדולות. אמונה זו תגשים את עצמה ברבות הימים כאשר יגדל ויהפוך לבוגר.
טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד