לפני שהוא בא לעולם

לפני שהוא בא לעולם

רגע לפני שהתינוק שלכם בא לעולם, מה צריך לדעת ואיך להתכונן לחיים החדשים? הולדת תינוק הוא בלי ספק אחד החויות המרגשות ביותר בחיינו. אבל איך אומרים? לדברים גדולים צריך להתכונן. ככל שההכנה טובה יותר ויסודית, כך המעבר ייעשה קל יותר באופן חיובי.

מה צריך לדעת לפני שהוא בא לעולם?

  1. הכנה ללידה – הקורסים השונים של הכנה ללידה, מכינים את ההורים לקראת המעבר הצפוי. מומלץ להשתתף בקורסים עדכניים שההדרכה שלהם מתאימה למהלך הענינים העכשווי. שם תלמדו לדעת אודות התנהלות בתי החולים של ימינו, והציוד הבסיסי לתינוק הקיים היום בשוק.
  2. הכנת ציוד – חשוב להכין ציוד לפני לידת תינוק כדי לקבל אותו בשקט נפשי. כאשר הכל מסודר ומאורגן, קל יותר אחר כך. אמנם גם מי שלא רוצה עדיין לרכוש את הציוד במלואו, יכול לפחות לסייר בחנויות לממכר מוצרי תינוקות, ללמוד את השוק, להתעדכן במה שקיים ולדעת לקראת מה הוא צועד.
  3. למידה – למידה נותנת כח, וידיעה תורמת לשלווה נפשית. יש להשתדל ללמוד היטב לקראת השלב החדש בחיים ולהתכונן לקראת הורות ראשונית היטב. כמה שיותר לומדים ויודעים מרגישים יותר בטוחים במיוחד בשלבים הראשונים. לצורך למידה ניתן להעזר בספרות מקצועית, ספרי הדרכה או מדריכים מקצועיים.
  4. יעוץ – יש דברים שאינם כתובים בספרים אבל חשוב מאד לדעת אותם מראש. זוהי חכמת החיים שאפשר לקבל מהורים בוגרים, בני משפחה, או ידידים שכבר עברו את התהליך ויודעים מה זה דורש. הקשבה נכונה לעצות (בערבון מוגבל…) תועיל בזמן נסיון אמת, לדעת ולהרגע.
  5. למדו, השכילו, והכינו את עצמכם לרגע הנרגש… זה יגיע מהר מכפי שחשבתם…
טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד