סגולות ההנקה

סגולות ההנקה

ההגדרה הטובה ביותר להנקה היא פלא ולא פחות מכך. האם הטרייה התברכה ביכולת להזין את התינוק שלה באופן טבע ו"על הדרך" ליהנות ממגוון רב של יתרונות הן עבורה והן עבור התינוק האהוב שלה. אז להלן סגולות ההנקה על קצה המזלג:

סגולות ההנקה לתינוק
ראשית כל, ההנקה נחשבת כגורם אשר מפחית באופן משמעותי את הסיכון למוות בעריסה אצל תינוקות. מחקרים אשר קוימו בנושא אף הראו תוצאות המצביעות על כך שההנקה תורמת לאינטליגנציה של התינוק – המחקרים בחנו את רמת האינטליגנציה בהשוואה לתינוקות שלא ינקו. יתרונות נוספים של ההנקה טמונים בעובדה שתינוקות יונקים הינם רגועים יותר, הקרבה לאמם מאפשרת להם ליהנות מתחושת ביטחון אשר כל כך חיונית עבור תינוקות רכים אשר עושים את צעדיהם הראשוניים בעולם.

סגולות ההנקה עבור האם
ההנקה ידועה כמשפיעה על הפחתת הסיכון לחלות בסרטן השד. ההנקה תורמת להתכווצות של הרחם ולחזרתו לגודלו המקורי. ההנקה תורמת לקרבה בין התינוק לאם ואין כיף גדול יותר מאשר להרגיש את הקטנטן קרוב קרוב אליה..
הנקה מאפשרת נוחות מרבית לאם, היא לא צריכה לקום בלילה ולהכין ארוחות לתינוק – האוכל נמצא בגוף שלה לאורך כל שעות יממה ובכל מקום בו הם יהיו. חוץ מזה ההנקה שורפת קלוריות, כך שנשים מניקות תוכלנה לחזור תוך זמן קצר למשקל ההתחלתי שלהן.

חשוב לציין, שלא תמיד זה פשוט בהתחלה, אבל לא כדאי להתייאש כי ברוב המקרים לאחר מספר ימים של הנקה זה מסתדר וגם אימהות אשר מתקשות בהתחלה לומדות עם הזמן ליהנות מההנקה. הנקה כשמה היא הענקה וכנראה שאין אדם בעולם שיותר ראוי שנעניק לו מפרי בטננו הקטן והאהוב.

טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד