מדוע הבטיה היא אלטרנטיבה נפלאה לאביזרי אמבט קרים וקשיחים מפלסטיק?

כרית אמבטיה או אביזרי אמבט קרים וקשיחים מפלסטיק

חווית האמבטיה לתינוק היא רגע משמעותי ביום שלו וגם שלך.. המים החמימים שבוודאי מחזירים אותו לתחושת הרחם הלא רחוקה..ובאמבטיה מפנקת תוכלי בהחלט להעניק לתינוק שלך רגעים של אושר, צחוק ושמחה..תכיני אותו לשינה טובה, תעלי על פניכם הרבה חיוכים ותתמלאי ברגעים מופלאים…והרי לא זה מה שאנחנו רוצים? שהילדים שלנו יהיו מאושרים ובטוחים?

  • כרית הרחצה בטיה אמבטיה הופכת את רחצת התינוק לקלה, בטוחה ומהנה בעזרת הבטיה קל יותר לרחוץ תינוק רטוב וחלקלק. הבטיה מתאימה את עצמה לצורתו ולמשקלו של תינוקך וכך אוחזת בו בבטחה ומונעת ממנו להחליק ולגלוש. אין עוד אביזר אמבט שמתאים כך את עצמו לגופו של תינוקך!
  • הבטיה מערסלת את תינוקך במים מעורסל בבטיה, תינוקך ירגיש נוח ונעים במי האמבטיה. בטיה הופכת את הרחצה לחוויה רגועה ומהנה עבורך ועבור תינוקך!
  • התפירה המיוחדת של הבטיה מאפשרת לתינוקך רחצה בטוחה כבר מהאמבטיה הראשונה שלו העיצוב והתפירה הייחודיים של הבטיה מאפשרים אחיזה בטוחה של התינוק במים.
  • הבטיה עשויה מחומרים רכים ונעימה לעורו הרגיש של התינוק הבד הרך של הבטיה מחבק את תינוקך ברכות. היא איננה נוקשה וקרה כמו אביזרי אמבט העשויים פלסטיק.
  • הבטיה מאפשרת לרחוץ את כל חלקי גופו של התינוק בקלות אין צורך לאחוז בתינוק הרטוב ביד אחת ולסבנו ביד השנייה. בעזרת הבטיה תוכל לרחוץ את תינוקך בשתי ידיים בקלות.
  • הבטיה גדלה עם הילוד מהאמבט הראשון הבטיה שימושית גם בגיל שנה, בעוד יתר האמבטיות לתינוקות ומושבי האמבט בדרך כלל כבר לא מתאימים לתינוקות שגילם מעל 5 חודשים. בנוסף, ניתן להשתמש בבטיה באמבט תינוק וגם בתוך האמבט הרגיל בבית.
  • הבטיה מאפשרת גם לאחים הגדולים להנות מאמבט משותף עם התינוק הקטן בעזרת הבטיה תוכל לרחוץ את ילדיך בו זמנית בכיף!
  • בטיה פשוטה מאוד לניקוי הבטיה עשויה חלק אחד ומאד קלה לניקוי. שטיפה קלה תחת הברז ותלייה לייבוש. אפשר גם לזרוק למכונת הכביסה!
  • הבטיה קלה ונוחה לנשיאה כיון שהיא קלת משקל וניתנת לקיפול, הבטיה ניידת וקל לאחסן אותה.

"בטיה" אמבטיה שלנו: כרית רחצה איכותית, רכה ומעוצבת המתאימה לרחצת תינוקות מגיל לידה ועד גיל שנה או עד משקל של 15 קילו. היחידה בעלת תו תקן אירופאי EN -71

הבטיה עוטפת את גופו הקטן והעדין של תינוקך ומספקת לו סביבת רחצה בטוחה, נעימה ונוחה, כך שניתן לרחוץ את התינוק בקלות ובבטיחות ולהפוך את הרחצה לחוויה משותפת ומחויכת עבורכם ועבור הקטנטן.

אז קדימה, הזמיני עכשיו! ואנחנו כאן לכל שאלה ועניין עם הרבה ניסיון וסבלנות.

לחץ לפרטים נוספים אודות המוצר

טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד