חגיגה של רכות

תינוק רך, כפני מלאך!

כל אמא שהחזיקה בפעם הראשונה את עוללה בידיה, חשה איך היא מתמוססת מול הרוך והעונג המלאכיים כל כך. תינוק שנולד הוא קטן כל כך וחסר ישע, תלוי כל כולו בהוריו ומצפה לעזרתם. את התמונה הזו כדאי לזכור לאורך כל הדרך כדי להצליח גם בהמשך…

חגיגה של רכות

התקופה הראשונה של גידול התינוק מהווה חוויה מיוחדת. הוא קטן כל כך וענוג, כל כולו רוך וטוהר שלא מהעולם הזה. הוריו רוצים ומנסים להוות בשבילו את הגב והמשענת, לתת לו את הכח והיכולת לגדול ולהתפתח כדי להפוך לילד בוגר. בשלב זה התלות של התינוק בהוריו מוחלטת והכרחית, הוא זקוק להם כדי שיספקו לו את צרכיו וכדי לצאת מהבועה של חוסר האונים.
לא קשה להורים להתחבר אל העולל בחלק זה של גידולו. הוא זקוק להם והם עושים עבורו את המקסימום שרק יכולים.

הימים הבאים

מהר מאד חולפים הרגעים הראשונים של התינוק, והוא נעשה בוגר יותר. מתחיל לחייך, ליצור תקשורת, לשחק ובהמשך אף להביע מחאה או התנגדות. ההורים המסורים מתחילים לפתח רגשות נוספים סביב הילד הרך, לפעמים הם מוצאים את עצמם מתוסכלים, לפעמים אפילו מאוכזבים ולפעמים גם… כועסים מעט.
באותם רגעים, הכי כדאי להזכר באותה תקופה ראשונית וחלומית. איך היה היצור הזה רך וענוג ומלא את לבנו בשלווה פנימית. נביט היטב בפניו של הילד שלנו, הוא עדיין רך וצמא לנו. כולו תלוי בהוריו, ושואף כל כך לתמיכה וסיוע.
אם תתחברו אל הרכות שלו מימי בראשית, תבטיחו לו שלוה נצחית!

טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד