מיטטה מזרן לשינה משותפת עם ההורים

כמה שעות הילדים צריכים לישון?

רוצים לדעת איך לאפשר לתינוק שלכם ליהנות מהצורה הטבעית לשינה עם ההורים בצורה קלה ובטוחה?

הפתרון נמצא ממש כאן:

  • בשינה משותפת כולם נהנים משינה רגועה ושקטה יותר
  • עם מיטטה התינוק שלך בטוח מפני מצב שבו אחד מכם יסתובב עליו חלילה בלילה 
  • הנקת לילה לאמהות מניקות קלה יותר עם מיטטה, ולא צריך לקום מהמיטה בשביל להניק – רק לפתוח את הסוגר, להניק, לסגור בחזרה ולחזור לישון (גם את וגם הבייבי שלך) מיטטה תחומה בכריות משני הצדדים. תינוקות שישנים במיטטה לא יכולים להתגלגל מתוכה וליפול מהמיטה
  • תינוקות שישנים עם ההורים בטוחים ומוגנים יותר מפני תאונות שעלולות לקרות בבית
  • מחקרים מוכיחים, שתינוקות שישנים עם ההורים חשופים פחות למקרים של מוות בעריסה
  • מיטטה מצוידת בשתי ידיות, שהופכות אותה לעריסה ניידת – אתם יכולים לקחת אותה עם התינוק(ת) לחדר אחר, או להזיז אותה בתוך המיטה כדי למצוא תנוחה נוחה יותר
  • גם כאשר מחליטים להרדים את התינוק במיטת תינוק, אפשר להעביר תינוק ישן ממיטת ההורים (שם הוא נרדם), למיטת תינוק – פשוט אוחזים בידיות ומעבירים את המיטטה עם התינוק בתוכה
  • מיטטה נוחה גם לטיולים כעריסה ניידת

שינה משותפת במיטת ההורים תואמת את עיקרון הרצף, ומאפשרת לתינוק או לתינוקת להתקרב ולהתחבר לאמא ולאבא בצורה בלתי אמצעית, החל מהימים הראשונים מחוץ לרחם.

התחושה של קירבה פיסית, שמאפשרת לקטנצ'יק שלך לחוש את פעימות הלב שלך (או אפילו לשמוע את רחשושי הבטן), מזכירה לו את השהות ברחם הבטוחה והמערסלת, ומקלה על המעבר ממצב עטוף וחמים, לגוף עצמאי שעומד מול העולם ישירות.

עם האפשרות של שינה משותפת ישנו גם חשש לבטיחות הפעוט, שחשוף ורגיש כל כך לכל גוף או מצב שגדול ממנו. אבל עם שימוש נכון בדרך הנכונה, ושמירה על כללי בטיחות פשוטים, התינוק שלך בטוח יותר איתכם במיטת ההורים מאשר במיטה נפרדת או בחדר התינוק.

ברוב חלקי העולם, שינה משותפת עם ההורים היא הדבר הטבעי והרגיל. למעשה, מחקרים הצביעו על תדהמה גדולה בקרב הורים ברחבי העולם, כשגילו שישנם מקומות שבהם תינוקות מופרדים מהוריהם או ממבוגר מטפל בגיל כל כך צעיר.

החשש בעולם המערבי, שמודגש בעיקר על ידי ארגוני בריאות ממשלתיים, עולה מתוך פחד שאחד ההורים יסתובב במהלך השינה ויגרום למועקה או אף לחנק של הרך שזה עתה נולד. הרי מספיק שזרוע אחת תהיה מונחת על חזה של פעוט בן יומו, וזה כבר מצב שמהווה עבורו סכנה.

מיטטה נמכרת כבר שנים באירופה, ארה"ב ובקנדה, ועכשיו גם בישראל.

לעומת זאת, שינה בנפרד מעלה לבטים וקשיים אחרים.

תינוקות שמתקשים להירדם, זקוקים לתשומת לב רבה, ולפעמים אחד מכם ההורים נדרש לבלות זמן ניכר בהשכבה לשנת לילה או לשינה באמצע היום.

אם התינוק או התינוקת מתעוררים בלילה, נגזלת מכם שינה כשאתם צריכים לקום מהמיטה ולגשת אליהם להרגיע ולהרדים מחדש. מי כמו אמא טריה מכיר את התוצאות של חוסר שינה מצטבר? עצבנות, עייפות וחוסר סבלנות הופכות להיות סוג של הרגל שקשה לצאת ממנו, והצטברות של עייפות רק מקשה את ההתמודדות עם השיגרה היומית שהשתנתה רק לפני זמן קצר עם ההגעה של הבייבי החדש(ה) למשפחה.

לאמהות מניקות (בעיקר בשלב שיש גם אכילה במהלך הלילה) אפילו יותר מורגש השינוי בשיגרה והצורך בשיפור תנאי השינה.

אם כבר חשבת על הדברים האלה בעבר, אולי ניסית להעלות פתרונות אפשריים כמו שמכיות מגולגלות שיתחמו את איזור השינה של התינוק שלכם במיטה הגדולה, כריות, או אפילו יחידה שמתחברת למיטה עם מעקה או הפרדה כלשהי אחרת.

אלא שבכל הפתרונות האלה חסר מרכיב אחד חשוב – פשטות.

צריך לארגן מחדש את חדר השינה (במקרה של יחידה שנוספת למיטה), או לדאוג שהערימה של השמיכות או הכריות תישאר יציבה במקומה, ולא תתהפך או חס וחלילה תיפול על התינוק במהלך השינה.

ואין מה לדבר על הנקה במהלך הלילה, בלי להפריע ל"סדר" הזה, או בלי לקום ולהניק בישיבה במיטה או בכורסא ליד.

תארי לך מצב אחר, שבו אתם ההורים ישנים שינה רגועה במיטה שלכם, וביניכם (או לידך) המתוק(ה) תחום בצורה בטוחה ופשוטה (לא צריך לארגן מחדש כל ערב לפני השינה).

כשאת רוצה להניק, את פותחת את הסוגר בפעולה פשוטה, מתקרבת ומניקה – בשכיבה, כמעט בלי לזוז מהמקום. אחר כך סוגרת בחזרה את האיזור של התינוק, וחוזרת לישון – כולם רגועים יותר ומרגישים בטוחים ומוגנים (וגם שבעים).

מיטטה מאפשרת לך את כל אלה ועוד.

מדובר במעין מזרון נייד שבשני צידיו כריות שתוחמות את איזור השינה של התינוק ומגנות עליו משני הכיוונים. התינוק לא יכול להתגלגל מחוץ למיטטה, והוא מוגן בתוך התחום של שתי הכריות, שמחוברות למזרון ולא יכולות ליפול או לזוז.

בעזרת הידיות של המיטטה, אפשר להזיז ולמקם אותה בדיוק כמו שרוצים, כך שיהיה לכולם נוח בשינה המשותפת.

כשאת רוצה להניק, את רק צריכה לפתוח את הכרית בצד שלך (בעזרת סקוץ' פשוט), להניק, ולסגור בחזרה (ואז לחזור לישון בשקט).

מיטטה היא מוצר יחודי, שפותח על ידי הורים עבור הורים.

המוצר נמכר אך ורק באתר שלנו (פומפיטיס היא המפתחת והיצרנית הבלעדית של מיטטה בכל העולם), ולא ניתן להשיג אותו בחנויות. (אבל בהזמנה באתר שלנו, הוא יגיע אליך ישירות הביתה)
בעיני הורים רבים המוצר מוגדר כ"מושלם" ומתאים בדיוק לצרכים של הורים לתינוקות בני יומם ועד גיל שנה.

השימוש במיטטה כל כך פשוט, שאין צורך בשום הכנה או היערכות משום צורה או סוג (לא שלכם ולא של חדר השינה). פשוט מניחים אותה במקום שרוצים להרדים את התינוק, וזה הכל.

כשרוצים לעבור לחדר אחר, בין אם זה למטבח או לסלון, או לפי הצורך והנוחות שלכם, פשוט מרימים את המיטטה עם התינוק בשתי הידיות, ועוברים. זהו.

במחיר דומה למחיר מזרן למיטת תינוק, את מקבלת עריסה ניידת והרבה יותר מזה.

וכמובן, אין מחיר לשינה טובה עבורך ועבור התינוק(ת) החדש(ה) שלך.

ניתן להזמין במשלוח עד הבית

אל תחכי שהתינוק שלך יהיה כבר גדול, או לעייפות מצטברת להראות את אותותיה. תני לך ולבייבי שלך ליהנות משינה מתוקה החל מעוד כמה ימים בודדים.

הזמיני מיטטה עריסה ניידת שגם נותנת לך שינה רגועה, לתינוק שלך תחום בטוח ושקט במיטת ההורים, וכל זה בקלות ובלי היערכויות מיוחדות מכל סוג שהוא.

להזמנה לחצי כאן

תגובה אחת על הפוסט “מיטטה מזרן לשינה משותפת עם ההורים

  1. שירה אומר:

    שלום,
    לגבי מיטטה –
    מאיזה חומרים עשוי המזרון? הכריות בצדדים והבד החיצוני?
    תודה,
    שירה

התגובות סגורות.

טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד