ילדים זה שמחה

ילדים זה שמחה

לראות פנים מחייכות של ילד, עושה לנו טוב בלב. יש כאלה שאף מגדילים ואומרים שהצצה על פני ילד צוחק הוא אחד הפטנטים להשתחרר מדכאון וכאב לב. ואכן, אין כמו פנים מאירות של ילד כשמש בצהרים כדי לגרום לכולם לחייך. השאלה היא רק איך להצליח לשמור על השמחה שלהם ולא להפסיק אותה? ניסינו לענות על חלק מהשאלות העיקריות בגידול ילדים בשמחה

איך לגדל ילדים בשמחה, עקרונות המפתח

גם אם אנו אמונים על הכלל כי ילדים זה שמחה, ובטוחים בכך, הרבה פעמים קשה לנו עם זה, כי הטרחה הגדולה סביב גידולם פוגמת באושר. כדי לגדל ילדים בשמחה חשוב לנו להצמד למספר עקרונות לבל נשכח:

  • לא להבהל – גם אם ישנם מצבים מלחיצים, ילדים בוכים או מטרידים אין מה להבהל. הם בסך הכל קטנים, ואנחנו המבוגרים אמורים לשמור עליהם.
  • זה יעבור – כשהילדים קטנים מאד הדרישות הפיזיות קשות וצפופות. לפעמים ערים בלילות, לפעמים לא מרגישים טוב. חשוב לזכור כי אלו דברים חולפים ומהר מאד יגיעו ימים יותר קלים.
  • כולנו ילדים – כשקשה לנו להבין את ילדינו, ואנו מרגישים כועסים/ממורמרים/ או מאוכזבים חשוב להזכיר לעצמנו כי כולנו ילדים, וגם אנו חשנו דברים דומים כשהיינו בגילם.
  • תמצית החיים – ברגעי התמודדות לא פשוטים נזכיר ונאמר לעצמנו כלל ברזל חשוב – אלו הילדים שלנו, תמצית חיינו ונשמתנו עבורם אנו מוסרים את כל אשר לנו. מה יקר לנו יותר מהם? מה חשוב לנו אם לא החיים שלהם?
    כל זה בודאי יספיק כדי להחזיר לנו את השמחה בגידולם ואת הכח להמשיך בתפקיד הרם.
טיטו בובת התפתחות רכה
משלוח חינם עד הבית

משלוח עד הבית

משלוח חינם
עד הבית
בכל הזמנה מעל 200 ש"ח

POMFITIS LOGO

אפשרות לדואר רשום חינם – בכל הזמנה

בהזמנה נמוכה מ-200 ש"ח עלות שליח עד הבית 29 ש"ח בלבד